Tratě KRAKONOŠŮV CYKLOMARATON

Upravené tratě s ohledem na opatření proti koronavirové pandemii. Závod se v roce 2021 bude konat výhradně na území ČR.

Aktualizováno: 30. 5. 2021

Popis trati - níže uvedený popis odpovídá plánovaným trasám ročníku 2021 a může být s blížícím se termínem závodu upravován vzhledem k aktuální situaci a to především v souvislosti s případnými uzavírkami a jinými omezeními na tati

Prvních 70 km závodu KRAKONOŠŮV CYKLOMARATON je shodných pro obě trasy.

Po několika letech vyrazíme po startu opět rovnou směr hory po horské silnici směr Pec pod Sněžkou. Po pár klilometrech ale odbočíme směr Babí, Stachelberg a Žacléř. Odtud přes Lampertice do Bernartic, kde uhneme vpravo na Křenov, vyjedeme do Prkenného Dolu a opět na Stachelberg. Po stoupání k pevnosti se po párkilomerovém sjezdu napojíme na horskou silnici a vyrazíme směr Svoboda nad Úpou a dále do Horního Maršova. A právě v Horním Maršově odbočíme vpravo na zcela nový úsek trati. Projedem přes Dolní Lysečiny, Dolní a Horní Albeřice, mineme Lysečinské Boudy, rozcestí Cestník a do Horní Malé Úpy U Kostela. Od Kostela vpravo, krátké prudké stoupání od skiareálu U Kostela a už jen necelé 2 km nás dělí o prémie a bufetu č. 1 na Pomezních Boudách. Zde se napojíme na trať kterou tak dobře známe z minulých ročníků. Sjedme na křižovatku v Temném Dole a zde se obě trasy oddělí...

Krátká trasa - 95 km / 1.289 m:

Odbočíme vlevo směr na Trutnov a po horské silnici budeme sjíždět přes Horní a Dolní Maršov do Svobody nad Úpou, kde se opět napojíme na trať dlouhé trasy.

Dlouhá trasa - 142 km / 2.419 m:

V Temném dole odbočíme vpravo a po známé horské silnici budeme pokračovat až do Pece pod Sněžkou. A už je před námi nejtěžší stoupání dne. Na sedmi kilometrech tu zvládneme převýšení více jak 430 m! Po překonání hranice 1 100 m.n.m. u Pražské boudy (Bufet č.2) začne zasloužený sjezd zpět do podhůří. Klesat budeme až do Dolního Dvora, odkud se vydáme vpravo směr Strážné (Bufet č.3)  a vychutnáme si kultovní krkonošské stoupání a po něm sjezd směr Vrchlabí. Tam ovšem nesjedeme a v jedné z posledních zatáček odbočíme prudce vlevo a po místní asfaltové komunikaci se dostameme až na kruhový objezd do Lánova. Na něm se vydáme směr Trutnov, ale z hlavní odbočíme po cca 5 km v obci Čistá opět do hor. A je před námi další kultovka. Tentokrát výjezd na Hoffmanovy Boudy. Po zdolání vrcholu náleduje sjezd po hlavní přes Janské Lázně do Svobody nad Úpou, kde se opět obě trasy spojí.

Závěr (shodný pro obě trasy):

Ze Svobody nad Úpou budeme pokračovat po hlavní směr Trutnov až na odbočku v Mladých Bukách a přejedeme přes Hrádeček do Vlčic. Po průjezdu Včicemi přijedeme ke státní silnici na Trutnov ve směru od Jičína. Tady na křižovatce dbejte přednosti v jízdě! Odbočíme vlevo směr Trutnov a přes městskou část Volanov přijedeme na kruhový objezd, kde odbočíme vlevo a je před námi poslední kilometr trati...

Dlouhá trasa:

Krátká trasa:

Hlavní partneři

Pořadatelské obce

Mediální partneři

Závod je součástí:

Projekt je spolufinancován z prostředků ERDF prostřednictví Euroregionu Glacensis.

Projekt je spolufinancován z prostředků EFRR prostřednictví Euroregionu Glacencis.

Sport Cycling Agency s.r.o. © 2011 - 2021 +420 777 830 732 team@cyclingagency.cz

Humlnet Creative, s.r.o. - E-shopy, firemní prezentace, reklamní grafika

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace