Tratě KRAKONOŠŮV CYKLOMARATON 2018

Popis trati - stav k 24. 5. 2018 může být upřesňován vzhledem k případným nenadálým uzavírkám na komunikacích...

Prvních 74 km letošního závodu KRAKONOŠŮV CYKLOMARATON je shodných pro obě trasy.

Po startu v Trutnově se letos ovět, stejně jako minulý rok, vydáme směr Zlatá Olešnice, Bernartice a Lampertice a hraniční přechod v Královci. Na polské straně budeme pokračovat přes Lubawku, Miszkowice a podél jezera Bukowka směr Kamienna Góra až do Janiszówa a za ním se napojíme na silnici, která nás dovede nádherným stoupáním až na hraniční přechod na Pomezních boudách (Bufet č.1). Tady je poprvé překonáme hranici 1 000 m.n.m. a poté si užijeme krásný sjezd až na 70 km na křižovatku v Temném dole, kde dojde k oddělení obou tras.

Krátká trasa - 102 km / 1.380 m:

Odbočíme vlevo směr na Trutnov a po horské silnici budeme sjíždět přes Horní a Dolní Maršov do Svobody nad Úpou, kde se opět napojíme na trať dlouhé trasy.

Dlouhá trasa - 149 km / 2.613 m:

V Temném dole odbočíme vpravo a po známé horské silnici budeme pokračovat až do Pece pod Sněžkou. A už je před námi nejtěžší stoupání dne. Na sedmi kilometrech tu zvládneme převýšení více jak 430 m! Po překonání hranice 1 100 m.n.m. u Pražské boudy (Bufet č.2) začne zasloužený sjezd zpět do podhůří. Klesat budeme až do Dolního Dvora, kde poprvé opustíme loňskou trasu a vydáme se vpravo směr Strážné (Bufet č.3)  a vychutnáme si kultovní krkonošské stoupání a po něm sjezd směr Vrchlabí. Tam ovšem nesjedeme a v jedné z posledních zatáček odbočíme prudce vlevo a po místní asfaltové komunikaci se dostameme až na kruhový objezd do Lánova. Na něm se vydáme směr Trutnov, ale z hlavní odbočíme po cca 5 km v obci Čistá opět do hor. A je před námi další kultovka. Tentokrát výjezd na Hoffmanovy Boudy. Po zdolání vrcholu náleduje sjezd po hlavní přes Janské Lázně do Svobody nad Úpou, kde se opět obě trasy spojí.

Závěr (shodný pro obě trasy):

Z důvodu uzavírky mostu v Mladých Bukách přijdeme letos o stoupání a sjezd z Hrádečku. Ze Svobody nad Úpou budeme pokračovat stále po hlavní směr Trutnov až na odbočku k Pekelským rybníkům a do Vlčic. Po průjezdu Včicemi přijedeme ke státní silnici na Trutnov ve směru od Jičína. Tady na křižovatce dbejte přednosti v jízdě! Odbočíme vlevo směr Trutnov a přes městskou část Volanov přijedeme na kruhový objezd, kde odbočíme vlevo a je před námi poslední kilometr trati...

Mapy ke stažení:

Pořadatelské obce

Mediální partneři

Závod je součástí:

Projekt je spolufinancován z prostředků ERDF prostřednictví Euroregionu Glacensis.

Projekt je spolufinancován z prostředků EFRR prostřednictví Euroregionu Glacencis.

Sport Cycling Agency s.r.o. © 2011 - 2018 +420 777 830 732 team@cyclingagency.cz

Humlnet Creative, s.r.o. - E-shopy, firemní prezentace, reklamní grafika

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace